Retourneren

OPGELET WIJ VERKOPEN DVD'S (GEEN TRAININGSPAKKEN) VOOR RETOUREN VAN TRAININGSPAKKEN NEEM JE CONTACT OP MET EEN ANDER BEDRIJF: www.lumi3re.com

Indien een product defecten vertoond, kunt u het retourneren.
Hoe u dat precies doet, kun je onderaan deze pagina terugvinden.

Verder kun je ook onbeschadigde producten die u bij Lumière Shop gekocht heeft tegen bepaalde voorwaarden retourneren. Deze retourzendingen zijn voor rekening en risico van de koper. Dit houdt in dat Lumière Shop niet aansprakelijk kan worden gesteld voor het beschadigen of zoekraken van retour gestuurde artikelen.

Een product dient aan de volgende voorwaarden te voldoen om retour te sturen:

  • Je kunt een product retourneren binnen 14 dagen.
    De termijn gaat in op de dag na ontvangst van je bestelling 
  • De pakbon of de factuur dient meegestuurd te worden in de verpakking
  • Als de seal van een DVD of Blu Ray is verbroken, mag het artikel niet geretourneerd worden.

Als je de bestelling al hebt betaald, dan storten wij het betaalde bedrag terug. Als je nog niet hebt betaald, dan komt de betalingsverplichting te vervallen. Hoe lang het duurt voordat het betaalde bedrag teruggestort wordt, is afhankelijk van de betaalmethode die je hebt gekozen.

Een product ruilen voor een vervangend product is niet mogelijk.

Hoe retourneren?

Stap 1:
Indien je de bestelling plaatste met een account, kun je de bestelling aanmelden voor retour via je profiel. 
Op het dashboard zie je de recente orders. Als je vervolgens op 'bekijken' klikt, zul je helemaal onderaan het scherm een retour knop terugvinden. Daarmee kunt je, je retour aanmelden in het systeem.

Indien je je bestelling plaatste als gast, dien je dezelfde stappen te doorlopen.  Je dient echter eerst, met hetzelfde emailadres als dat waarmee je de bestelling hebt geplaatst, een account aanmaken.

Stap 2:
Stuur het artikel binnen 14 dagen terug samen met de originele factuur/pakbon in een deugdelijke en stevige verpakking. Vul alstublieft op de achterzijde van de factuur/pakbon de reden van retour in en stuur het artikel naar:

LET OP! Verzendkosten die gemaakt zijn voor terugsturen van een product zullen bij een vergissing/fout/defect van Lumiereshop.be door Lumière worden gedragen.

Bij vergissing van de koper (bijvoorbeeld te veel besteld, reeds in huis, opengemaakt product, verkeerde keuze) zijn de verzendkosten van de retour voor de koper.

OPGELET WIJ VERKOPEN DVD'S (GEEN TRAININGSPAKKEN/KLEDING) VOOR RETOUREN VAN TRAININGSPAKKEN NEEM JE CONTACT OP MET EEN ANDER BEDRIJF: www.lumi3re.com

Vendor Services Nederland
tav. Lumière Klantenservice 
Nieuwland Parc 313
2952 DA Alblasserdam
Nederland

Wij slaan cookies op om onze website te verbeteren. Is dat akkoord? Ja Nee Meer over cookies »